Min Flickvän fyller år

Sofia zetterberg
Den 9 maj fyller min bebis 20 år
GRATTIS ÄLSKLING<3
jag har köpt den bästa presenten ever hoppas att hon kommer gilla den


Dikt:
Varje morgon jag vaknar vill jag se ditt vackra ansikte, när du tänker fan måste jag gå upp.
Vill hålla om din varma kropp, jag göra vad som helst för att se dig le.
När du tittar med den där speciella blicken förstår jag varför jag blev kär i dig.
När jag kysser dig vill jag aldrig skulte nudda dina mjuka läppar.
När du berättar om saker jag aldrig skulle kunna förstå mig på, så lyssnar jag mer än gärnabara för att jag vet att du blir glad, är du glad så är jag glad.
Jag vill lära känna dig så jag kan hjälpa dig med dina problem och förstå hur du tänker.
Det jag önskar är att du följer din dröm.
Jag ställer upp till 100 procent med att du ska lyckas med dina drömmar
Skriver denna dikt från mitt hjärta




♥ Love You ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0