Louis Vuitton Relese Fest igår :)

Igår va jag på nya Louis Vuitton lokalen
det va så mycket folk att jag och min mamma fick vänta i 20min utanför men jag kan säga nu att det va värt.
Igår kändes det som om dom ville supa ner den nya generationen för så fort mitt champange gals va tomt så kom dom och fyllde på det, först va det kul men sen när man börja känna av det va det lite jobbigt att det va så mycket folk runt om kring en hela tiden.
Det va lite trångt igår men jag kan ju säga att dom har ju mycket bättre lokal en den förra den ända som kändes lite fel va ju att dom inte hade samma dörrar som förra butiken där hade dom stora royal dörrar så det kändes som att man kom in i ett slott nu var det mer som att man kom in i en vanlig lyxig butik men men ... man måste ändra lite saker ibland.
Plus att det va en dam från Frankrike som visade hur man gjurde deras hand gjorda väskor hihih.. grymt jobb.
Träffade min bästa vän Leon och hans mamma, det va då min mamma träffa hans mamma och dom hade samma smak insåg vi båda, fyfan va kul vi hade där

Jag kan säga på rak arm har man råd att handla där så gå in och kolla ut deras nya grejer för dom har fått så mycket snyggt in där nu asså




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0