Eurovision song contest - semifinal 1

Musiktävling. I kväll tävlar Malena Ernman och "La voix" för Sverige i den första semifinalen av Eurovision song contest 2009. Tio bidrag tar sig vidare till finalen, som avgörs på lördag den 16 maj. Följande länder medverkar i kvällens program som sänds direkt från den Olympiska Arenan i Moskva: Montenegro, Tjeckien, Belgien, Vitryssland, Sverige, Armenien, Andorra, Schweiz, Turkiet, Israel, Bulgarien, Island, Makedonien, Rumänien, Finland, Portugal, Malta och Bosnien & Hercegovina. Även 13/05 i SVT1.



Jag ska gå med min flickvän till hennes kompis och titta på det, de roliga är att alla dom tjejerna som kommer vara där är musikalare så det ska bli kul och se allas komentarer plus att det kommer bli grymt kul och driva lite med dom idag hihih

jag skriver imorn hur min kväll gick där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0