Eurovision song contest 2009...Sverige Jippi :(

villket skämt det här är... killen är tjugo år och kommer vinna hela skiten.. snacka om att sverige inte va bra i år hahaha fyfan va pinsamt,vårat grand land som vi skämtar om hela tiden kommer ju driva om sverige hela livet ut vet ni varför norge vann 2009 jo för sverige tittade åt ett annat håll och trodde en opera tjej skulle ta hem hela grejen nu känns det som när afrodide fanns man la ner så mycket kärlek från sverige ändå va dom typ sämst är det vi som lyssnar fel eller är det schlager bögar som fuskar hela jävla tiden ? nu kommer ju norge kunna driva om sverige utan att vi kommer kunna ha något bra att svara på det fyfan ner med huvuden och skäms sverige plus att svt kanske ska få bättre kontakt till ryssland känns som vi har kontakt 1.0 medan ryssland har 2.0 snacka om krock snacka om att island som gick före sverige alla skit länder är nästan före oss som tur att jag är hel ryss och har inget att skämas över iallafall hoppas jag... turkiet börjar också vinna men dom kan man ju tänka sig att vinna men inte norge snälla kan man inte fuska så vi slipper skämas av norge bo till om med min morbror kommer säga att sverige är ett skit land men samtidigt är det inte hennes fel bara vi svenskar som röstar vad aftonbladet vill att vi ska rösta på !!! snubben har ju 203 poäng man kan ju lugnt säga att han kommer vinna sverige har ju aldrig fått 8,10 eller 12 poäng Hoppas när dom kommer tillbaka att dom ber om ursäkt om jag skulle vara sverige skulle jag gå och panka skiten ur norska lille pojken hahah men nu är hon ju tjej han kommer le när han åker hem och hans fans också snacka om att killen kommer få ligga när han kommer det kan man ju lugnt säga snacka om att dom länderna som va längst ner förra året ligger på topp och några andra länder Estland tyckte synd om oss och gav oss 6 poäng högsta poängen någonsin nu Arash kom inte hem till sverige fyfan den där låten kunde vi ha haft så kommer man inte skämas imorn när man kommer läsa aftonbladet på måndag men som sakt jag bryr mig inte vem som vinner men det skulle vara kul om sverige någonsin kunde vinna något för det känns lite som att sverige inte ens med i matchen vilken match då menar jag alla matcher som går att tävla i ! nu såg jag också att danmark är förre oss också armeniens tjej skulle man ju inte vilja träffa en naken hemma själv hon som delade ut röster till alla länder om ni undrar vilken tjej jag pratar om

Kommentarer
Postat av: N...

Nu tar vi det lite lugnt här va. Sverige tog brons i hockey VM. Sverige är tedje bäst i världen på hockey. Så någonstans är vi inte helt världelösa i tävlingar iaf ;)Och vi har vunnit Eurovision Song Contest förut, och även hockey VM, det var bara inte vår tur i år.

För övrigt; Musik kan man fan inte tävla i, screw Eurovision Song Contest.

2009-05-17 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0