den nya grejen om killar och tjejer

satt på bussen hemifrån dans jobbet satt det två tjejer och pratade om en av deras rörmokare.. han va tyst och sexig men skulle ha lite tatueringar på sig.. så min fråga är då, är det tysta sexiga killar man gillar eller dom som tar för sig och pratar lite grann... för på dom här tjejerna lät det som om man skulle vara tystlåten och sen skulle man komma in i nattlinne och fråga om han kunde fixa andra rör... men jag har aldrig hört talas om en rörmokre som ska täppa igen hålen men men.. kan ju vara nya grejen bland tjejer eller kanske inte

Så om jag ska beskriva så som tjejen ville att hennes ligg för dagen skulle se ut så ska han vara tystlåten lite muskler, lång helst och lite tatueringar som är snygga ... kan man hålla med den tjejen... för ibland undrar jag varför vissa av mina kompisar aldrig träffat den rätta tjejen är det bara för att han inte är som den tjejen beskrev killen ? Eller varför dom inte får med sig en tjej efter krogen ?

Det som är roligt med oss folk, dom som går på krogen innan dom går in eller om man säger att dom är hemma och fixar sig... killarna tänker jag ska få med mig en tjej ikväll .. och tjejerna tänker jag ska hitta min man.. men den är man för stolt så man vill att killen ska ta kontakt när man står med sina tjej kompisar, klart som fan att killarna inte kommer fram, tips till er killar börja lära er att dansa med hela kroppen och inte bara med armarna och bena och dom som kan behöver inte ta åt sig så ni vet... tips till tjejerna gå fram till den killen ni tycker är snygg och börja dansa med honom och om dissar er och går där ifrån skäms inte för det är killen som ska skäms då som inte kan dansa om ni inte går in som galningar då är det klart att han kommer dissa

den ända frågan jag har kvar vad gillar vi killar för tjejer.. för jag har ju min smak av tjejer men jag kan säga på rak arm att den är fett skum smak... gillar vi dom där sex galna tjejerna som pratar hela tiden och gillar att pussas och älskar sex...hmm jag undrar lite grann vilka tjejer dom flesta killarna drar sig till..ett till tips till killar om ni ser en snygg tjej ute eller på en klubb bästa sättet är att börja prata är genom att fråga har du en tändare även om ni har sen är det bara att börja fråga henne vad hon tycker om vissa saker men gå försiktig... och märker ni att tjejen börjar bli ointresserad av er så sig tack för prat stunden och visa eran tändare och blinka till med ett öga och gör ett snällt leende.. så kommer ni se hur tjejen reagerar hhihihi jaja det va alla mina frågar jag hade Godnatt <3


Marie säger: jag gillar såna funderingar. men jag själv blir förvirrad av sånt. jag tror inte tjejer gillar bara en viss typ av killar. det beror på dag o humör ;D haha o det är sjuuukt många tjejer som går på krogen för att få med sig en kille hem o ligga med också. bara att tjejer inte erkänner sånt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0