D.Brand is the Shit!

Idag va jag förbi D.brand och hämta ut mina kläder
bästa lokalen har dom men den grymt svåra dörren att se det är en svart metal dörr mitt i väggen skit liten..
men det va mysigt där inne
här kommer alla kläder jag fick idag :)




  • Keps : d.b Logo Cap med guld texts
  • Linne : Slacker
  • Jeans : Fresno



Bakifrån



  • Keps: Shield Logo cap black
  • T-shirt: d.b Logo tee Black
  • Jeans : Fresno



  • Tröja: d.b Logo Shield Track Top Black and Red



  • Keps : d.b Logo Cap med Svart texts
  • T-shirt: d.b Logo tee white



  • Keps : d.b Shield Logo Cap White
  • Pike : Logo Polo White
  • Chino : Folke Bruna 



Från sidan



  • Linne : d.b Logo Black




  • Tröja: d.b Logo Shield Track Top White and Black


  • Glasögon : Vice

Vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Melissa

Gillar dn svarta tjocktröjan med rött och den vita med svart!..de var snyggast :)

2009-05-12 @ 23:17:23
URL: http://finest.se/melissa89
Postat av: ebba

LOVE IT!

2009-05-14 @ 22:16:35
URL: http://blac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0