Alla komentarer

alla komentarer
Killen va för mycket bög...för mycket sex grejer på scen, är det vad våran nya generation ska se
 gjort en seri av sig själv vilken mupp..fan va dålig han va tänk er då deras andra låtar som skrev om han kom vidare

Elvis 2 på scen..Belgien SÖG ..han sjunger fett fult pajas på scen
 dom här kommer vinna eller vänta nu kom det in en bög plötsligt Tycker han va fett bra! Det va många som tyckte den har va bra. Cool scen framträdande

 Jag fick reda på vad man kallar Calsberg, den gröna enerdi drickan :)

 vissa killar satt och pratade då skällde tjejerna ut dom när Sveriges tjej sjöng eller vad man ska kalla det :P

 Inga och Anush
 Hur fan kan man heta så, vi fick ett gott skratt åt att dom heter så hihi jag skulle inte vilja heta Anush fyfan va pinsamt

Ensam mamma söker va också med ...dom kommer inte att vinna haha

 Vesna vad är det för land haha han låter som Andreas Jonsson Han va rätt snygg..Vem...Trummisen va snygg sen blev jag på kommen att jag skulle skriva allt på min blogg :)

 det är kommer du gilla MAGDANS. Varför är alla magdansare mulliga ? det fick vi också förklarat varför dom va det .. dom borde ha flera dansare på scen sa en tjej också Han ser ut som en bög FAN va smal han va.. Han drar in magen hela tiden

 OjOj va ful hon va hon har ingen snygg kropp, Ena tjejen hade för långa ben och liten överkropp och den andra hade stor överkropp och små ben.. är dom lebbar?? dom här kommer inte att vinna .. det hörde man fan med hela tiden kändes det som :P dom är tråkiga. hennes bröst hänger bara kolla in hennes arm väck.... SKIT hennes bröst syns hela tiden ..

nu pratar tjejerna om vissa är dåliga i deras klass är på att sjunga

 mitt i allt säger en tjej: jag kommer bli snygg som milf när jag blir stor .. snacka om att sikta mot stjärnorna

 kolla på han, han är ju naken man ser hela hans rumpa han skämmer ut sig
SKONA MIG !!!

En lugn låt..va söt hon va..fan va bra hon va...jag älskar henne fyfan va bra hon va på att sjunga, man kan störa sig på snygga människor som är snygga och kan sjunga bra...Perfekt tänder hade hon också

Sitter i soffan och lyssnar på tre tjejer som bara snackar hela tiden HJÄLP MIG!!

fick reda på att hela evenemanget kostade Ryssland 340 miljoner kr ..Snacka om att Moskva vill visa fram fötterna

 det va grymt många låtar som lät exakt som andras låtar men bara med en ny text

 sen fick jag höra årets komentar Du röker inte ..Nej ... inte jag hella slutade igår .... JIPPI det är då man går fram och frågar om dom ska ha en cigarett :)
Rumäniens tjejer alla dom va snygga som fan.. kolla hon den blonda tjejen..alla dom va snygga,det här är en bra turist gajd för att åka till Rumänien eller ska man åka till Ryssland ???

hahahahahaha är det Markooli 2 på scen han som leker med elden där bak hade litet huvud och en tjej såg ut som laila bagge fast snyggare och yngre..plus att vi hade en tjej som såg ut hon från sofies mode

Vet du vem hon ser ut som ....men gud sprang en tjej iväg och skrek... ser ut som Kelly Osbourne Manga tema hade som också tyckte några..själv tyckte jag hippi tema men okej Det här sög skit som fan

 Tjocka tjejer sjunger bättre än andra, är det för dom har eko i magen?? Malta kan ju inte ha snygga tjejer om dom röstade fram henne sa en kille där också... sedan gick tjejerna till köket och då bytte vi killar till Hells Kitchen och tjejerna kom inte tillbaka gud va skönt så här lät min

Eurovision song contest 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0